Zajęcia wyrównawcze z matematyki Iwona, 07:33 16-07-2008
http://www.edukator.org.pl/2008/program/program.html

Bardzo podoba mi siê rozplanowanie zajêæ wyrównawczych przez Pani±, ale co do ankiety obawiam siê, ¿e nie ka¿dy uczeñ zrozumie pytania. S± one pisane jêzykiem zrozumia³ym dla pedagoga, powinny byæ sformu³owane w sposób prostszy. Trzeba pamiêtaæ, ¿e na zajêcia wyrównawcze uczêszczaj± czêsto dzieci z rodzin dysfunkcyjnych i ich s³ownictwo jest ubogie. Zamiast pyt. "Jak oceniasz... pracê zespo³ow±, czy.... indywidualn±..." sugerowa³abym pro¶ciej Czy w czasie zajêæ wola³a¶/e¶ pracowaæ sam, czy z kolegami w grupie?
I jeszcze jeden drobiazg, który powinien byæ umieszczany na koñcu pracy. Zastrzegam drobne zmiany w realizacji z przyczyn obiektywnych. Ale za to bardzo sensowny. W trakcie zajêæ badamy jaka metoda trafia do danej grupy. ¯aden pedagog nie jest w stanie przewidzieæ pe³nych efektów swojej pracy nawet po 30 latach praktyki. I w przypadku sk³adania sprawozdania koñcowego na temat pracy, w razie zmian bêdzie ono prawdziwe, a nie naci±gane.
Iwona
         
     
               
Strona główna Opinie W sieci Downloads Publikacje E-learning E-sklep O stronie